Quilling - Liceul ”Miron Costin” Iasi

Școală acreditată Erasmus+
Liceul Teoretic
„Miron Costin” Iași
Du-te la conținut

Quilling

Concursuri

CONCURS REGIONAL
POPAS PE TĂRÂMUL FANTEZIEI - TEHNICA QUILLING
Ediţia a IX-a, 6 martie 2020


CONCURSUL REGIONAL ,,POPAS PE TĂRÂMUL FANTEZIEI - TEHNICA QUILLING’’ EDIȚIA a VIII-a, 1 martie 2019



CONCURSUL NAȚIONAL ,,POPAS PE TĂRÂMUL FANTEZIEI - TEHNICA QUILLING’’
Ediţia a VII-a, 2 martie 2018



CONCURSUL NAȚIONAL ,,POPAS PE TĂRÂMUL FANTEZIEI - TEHNICA QUILLING’’
 
EDIȚIA a VI-a, 4 martie 2016




CONCURSUL INTERJUDETEAN
POPAS PE TÃRÂMUL FANTEZIEI - TEHNICA QUILLING

EDITIA III




EDITIA I

RAPORT PRIVIND DESFĂSURAREA ACTIVITĂTII DIN DATA DE 5 MARTIE 2011

   Asa cum, de altfel, au preconizat organizatorii acestui concurs inedit, activitatea desfăsurată la Liceul Teoretic "Miron Costin" Iasi, în data de 5 martie 2011, în cadrul Concursului Interjudetean Popas pe Tărâmul Fanteziei -Tehnica Quilling (Editia I) s-a bucurat de un real succes asigurat atât de calitatea produselor înscrise în concurs, cât si de mediatizarea acestui eveniment în presa locală.
Numărul mare de participanti (s-a înregistrat un număr de 201 lucrări înscrise în concurs) a confirmat în primul rând interesul elevilor si al prescolarilor pentru această artă străveche, dar si preocuparea cadrelor didactice de a valorifica în mod creativ talentul acestora, de a acorda importanta meritată educatiei estetice.
   Activitatea si-a atins obiectivele. Unul dintre acestea a fost popularizarea acestei minunate arte la nivel interjudetean ca premisă importantă pentru stabilirea unor parteneriate între organizatori si alte  institutii din sfera educatiei formale, precum si cu institutii culturale sau de protectie socială. Astfel, pe listele participantilor au figurat elevi din învătământul prescolar, primar, gimnazial si liceal, dar si prescolari, atât din judetul Iasi, cât si din alte judete ale tării ( Vrancea, Bucuresti, Timis, Sibiu, Hunedoara, Bacău). Un număr considerabil de lucrări au provenit de la unităti de învătământ din mediul rural, ceea ce a dovedit că interesul pentru această practică este real si demn de valorificat în editiile următoare.
   Jurizarea lucrărilor înscrise la cele 3 sectiuni (I.Felicitări, II. Mărtisoare, III. Colaje) s-a dovedit un proces dificil, date fiind calitatea si originalitatea lucrărilor.S-au acordat premiile I, II, III si mentiuni si, de asemenea, dată fiind multitudinea lucrărilor realizate de cadre didactice, s-a initiat o sectiune dedicată acestora.

Înapoi la cuprins